Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lille katt..

Publicerad 2009-11-23 17:32:39 i Allmänt

Jag känner mig lite låg pga av att vår lille Donkey är på sjukhuset. Jag hoppas verkligen att allt går vägen. Helt sjukt att ett litet djur berör än så mycket. Han känns som mer än en katt, min bästa vän.
Helgen har iaf varit mysig. Mamma o pappa har varit här och igår var vi på dop. Var mysigt att vara på dop, mysigt att sjunga, fika prata och leka med alla barn efteråt.

Idag har vi tvättat, vinkat hejdå till mor o far. Tomas börjar jobba ikväll. Undrar vad jag ska göra i veckan?

Nu ka jag försöka äta lite. Vi hörs....KRAM

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-24 07:17:38

Åh hoppas han kryar på sig snart lillmissen.



Styrkekramar fån mig och Greta.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela