Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ljus

Publicerad 2009-11-01 20:34:31 i Allmänt

Idag har vi sorterat massor med barnkläder. lilleman växer, så det som är för litet ska bort, kassar med större kläder tas upp och sorteras in i lådor. Vi fick ju som jag skrev för länge sedan ärva massor med kläder utav en kollega till Tomas som har en son ganske exakt ett år äldre än Gabriel.

Gabriel fick vara med och prova de olika kollektionerna.Den här söta mössan och halsduken kan han få ha i vinter.

På kvällskvisten gick vi till kyrkogården och tände ett ljus i minneslunden. För alla som inte finns med oss längre.
Otroligt vacker med alla ljus som lyser upp mörkret.


Vill tillslut säga grattis till Lisa som imorse fick en dotter! Grattis vännen.
Jag blev så nostalgisk!! sitt första barn får man ju bara en gång. Det  är såå speciellt.

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2009-11-02 00:18:55

Vad underbart SÖT Gabriel är måste jag säga!!!

Pussa honom på huvudet från mig!



Kram till er alla!

Postat av: beata

Publicerad 2009-11-03 15:14:48

tände också ljus i helgen, vackert men alldeles för sorgligt!

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-04 14:07:41

Gud så söt han är.



Tack vännen. Måste däga att det var så himla fantastiskt. jag vill bara åka tillbaka och föda igen. Det är det absolut coolaste och häftigaste jag gjort i hela mitt liv. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela