Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mörker

Publicerad 2009-11-11 16:02:58 i Allmänt

November är verkligen grå. Känns som om jag inte sett solen på väldigt länge. Nu skulle den behövas.
Igår var jag och fikade med Melissa ( en kompis som jag gick med på Markaryds folkhögskola). Vi åt god toast med chevré, honung och valnötter.Pratade lite gamla minnen och uppdaterade varandra, vi har inte setts på väldigt länge så det händer ju en del. Sen bar det av hemmåt igen.
 Tomas har kurs 3 dagar denna vecka, de dagar han egentligen skulle varit ledig, så jag och lilleman får umgås mkt. Tyvärr gör min rygg så JÄVLA ont just nu, ( ursäkta uttrycket) så det är jobbigt att bära runt på honom, jobbigt att amma, jobbigt att byta blöja, ja typ allt man måste göra när man har småbarn. Hoppas att det går över snart, det är ett tydligt tecken på att jag måste börja träna igen. Hållningsmusklerna måste få sitt.
Har iaf gjort slag i saken och bokat en massagetid  för "Smartboxen" jag fick i julklapp. 45min. Längtar redan. Om en vecka är det dags.
Nu ska jag fortsätta läsa lite här. Läser en bok som heter "Mörkrädd", det blir man snart när man sitter här i det grå. Tur att det finns stearinljus som gör novembermörkret så mycket mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela