Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny teknik

Publicerad 2009-11-19 20:42:40 i Allmänt

Idag har jag spontanhandlat ny telefon. Julklapp till mig själv kan man säga. Mitt abonnemang har gått ut så det var dags att förnya det. Fin telefon med massa festliga finesser:)
Har också handlat världens sötaste lilla dress till Gabbe ( ni får se senare)
Är mysigt att gå runt och kolla i affärer nu när julskyltningen har börjat. Ljus och glitter, härliga dofter och julstrumpor. Appropå jul så är det hög tid att börja knåpa på önskelistan.

Titta på den här filmen, roligt:)
http://www.tackfilm.se/?id=1258572127796RA95

Igår fick jag min efterlängtade massage. Bokade ju tid förra veckan för min "smartbox" som jag fick i julklapp av Tomas. 45 min klassisk massage. Det var såå skönt och behövligt, skulle vilja boka in fler men det är ju en kostnad, får utnyttja sambon ist;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela