Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sköna söndag

Publicerad 2009-11-15 13:38:13 i Allmänt

Det som är skönt med att vara ledig från jobb, skola etc är att man slipper söndagsångest. Även om jag inte har haft något speciellt på måndagen är jag nog inte ensam om att tycka söndagkvällar är lite jobbiga. hela veckan ligger ju framför en och det känns så väldigt lång till nästa helg
Vädret fortsätter vara väldigt grått och trist. Promenaderna blir inte riktigt lika mysiga då när man måste gå i duggregn. Igår gick och gick jag tills jag inte orkade mer, sen tog jag bussen tillbaka:) Tack sl för gratis bussresor med barnvagn!!



Just nu ligger lilleman i sin lilla hörna här i soffan tillsammans med snuttefilten, och ska försöka sova lite.
(Nu har han somnat, skönt)

Själv ska jag läsa lite, läser just nu denna hemska historia

Är en sann historia om en pojke som utnyttjades sexuellt av sin far under 10års tid. Fruktansvärt. Har inte kommit så långt än, men jag kan redan rekomendera den.

Skön söndagkväll på er!

Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-16 03:44:22

Knörtis med favoritfilten.

Vad man saknar honom när man sitter på jobbet.

Längtar efter att få komma hem och byta på honom och se morgonens första leende :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela