Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skrik bäbis

Publicerad 2009-11-24 21:09:50 i Allmänt

Nog för att Gabriel är en väldigt snäll unge så har ju även han dåliga dagar och en fis på tvären ibland.
När han blir helt hysteriskt otröstlig har jag lärt mig att han har ont i magen, då hjälper liksom ingenting. Ikväll har varit en sådan kväll.
Det är verkligen bra för mitt tålamod, ibland får man säga till sig själv jag får inte bli arg, får inte bli arg.
Om man ibland är rädd att tappa tålamodet och orken tryter kan man lägga ner barnet stänga dörren och gå därifrån sa vår Bvcsköterska. Nu efter 2h skrikande har han äntligen somnat.

Idag har lille Donkey opererats. Vetrinären ringde och sa att allt gått bra. Det här kommer svida i plånboken kan jag lova. Men det viktiga är att han blir bra. Vi har ju ingen bil som kostar pengar och ska på reparation, så den här kostnaden är ist för bilen:=)

Min dator har gått sönder och är krashad. Så jäkla surt. Hade inte sparat något på USB. Hade inget jätteviktigt, men surt med ett CV och meritförteckning som jag suttit och skrivit under sommaren
Nu ska jag kolla på Desperata hemmafruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela