Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träning..

Publicerad 2009-11-09 16:50:02 i Allmänt

Appropå detta med träning så måste jag börja träna ryggen. Nu. medsamma. Jag känner att mina nacke, axlar och skuldror har tagit mkt stryk under dessa 2 månader med dålig amningsställning. Jag har dålig hållning från början och nu är den ju inte bättre. Att det gör ont är ett tydligt tecken på att om jag inte gör något snart så kommer det bli en ond cirkel. Är ju extra avårt nu när jag inte har några magmuskler heller, de hjälper ju till att hålla upp överkroppen och är coremuskulaturen svag följer axlar och nacke med.

Får börja med lite hemmaträning nu innan mitt träningskort öppnas igen. På mässan igår pratade jag med de på military training, så om det ska bli något sådant så måste jag visst ligga i:)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela