Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ultraljud

Publicerad 2009-11-17 19:51:35 i Allmänt

Idag var det dags för ultraljud igen. Nej jag är inte med barn. Efter alla turer med vår lilla katts klena urinvägar fick vi tid för en riktig undersökning med ultraljud och blodprov. Tomas tog Donkey i kattburen och ställde den i barnvagnen när det åkte iväg. Smart:) Jag och Gabriel var kvar hemma.
Tydligen ser allt jättebra ut och han har bra värden i allt. Nu är det ju ett tag sen han var klen, men det har ju kommit och gått sen i somras och vi har köpt svindyrt foder, gett pencilin,( som inte hjälp) så det var skönt att få en ordentlig undersökning. Nu bli det nytt specialoder igen, han har kvar sina stuvitstenar i urinen, hoppas på det bästa.
Det man kunde göra annars om det aldrig blir bra är att operera bort snoppen på han.:( (haha)
Hoppas vi inte ska behöva göra det.

Annars har jag varit på promenad i regnvädret och tagit emot en byggnisse som skulle mäta vårt fönster för kommande altandörrar:) Festligt.

Trevlig tisdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela