Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

1 månad

Publicerad 2009-10-03 21:16:32 i Allmänt

Idag fyller vår älskade lilla ängel 1 månad. Det är stort=)
Igår var mormor här och umgicks med oss, och idag kom Gabriels morbror på besök. Vi åt lunch i Gamla stan och gick och kollade lite i affärer. Nu ikväll har vi ätit sushi. Min bror tryckte i sig en 30 bitar helt själv, det är värt en applåd tycker jag!!
Nu sitter vi här i soffan och myser hela familjen. Hösten är verkligen här nu och det är fullt tillåtet att tända ljus och sitta inne;)
September månad känns som den har stått still, vädret har varit ganska lika hela tiden och jag har ju varit i min lilla bubbla. men nu när oktober är här är det snart jul, det går så himla fort=)

nog för nu...Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela