Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

6 år

Publicerad 2009-10-23 18:10:06 i Allmänt

Idag "firar" jag och Tomas att vi har varit tillsammans i 6år. Måste säga att vi aldrig riktigt firat våra årsdagar, vi har jobbat för det mesta och inte gjort så mkt och stort väsen av det hela.
Men idag var vi ju lediga båda två så vi passade på att ta lille bilen ner till Bollnäs och fika lite på det lokala fiket Symfoni. Mysigt. Det är mysigt att passa på att ge lite extra uppskattning till varandra ibland och då kan det vara bra med sådana dagar. Men jag tycker att vi är ganska bra på det ändå.

Hade ju några kompisar över igår och både mamman och Gabriel fick lite paket. Gabriel fick ett jättefint babygym av mina kusiner,( ett labangym, nu jäklar ska han börja träna;)) och en liten barbapapadress av mina kompisar.
Jag fick presentkort på Lindex och ett litet hemmaspakit.

Just nu sitter vi med värmefläktar i varjerum, har varit något krångel med fliseldningen. Så är livet på landet:)
Blir snart Idol och helt enkelt fredagsmyyysssss...

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela