Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Äntligen..

Publicerad 2009-10-22 16:59:52 i Allmänt

Efter 6 dagar utan sin son kom igårkväll äntligen den längtande pappan upp.Tyvärr hade Gbriel lite ont i magen och skrek som en stucken gris från det att Tomas kom in genom dörren tills vi gick och la oss. Men på morgonen var det bättre. Gullungen log, jollrade och  formade munnen.

Idag har vi
gått en sväng på stan. Det är tradition när man kommer upp att alltid gå runt handla lite och se om man träffar någon man känner. Idag blev det inte så mycket handlat mer än mat. Ikväll ska jag ha lite födelsedagmiddag för 4 kompisar. Det är tradition att göra hemgjord pizza.

Nu ska jag städa lite och snart baka ihop en pizzadeg.
Nu har vi en bra kamera här, nu blir det snart bilder..jag lovar..

Texten blev lite skum däruppe, den här datorn och jag är inte riktigt kompisar.

Hoppas ni får en mysig torsdagkväll!!




Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-10-22 19:49:44

hej vännen!

det är bra att du har en blogg så att jag kan följa ditt "nya" liv :) det låter som att du har det jätte bra och att du kanske har landat i tempot nu?! jag åker hem på måndag till Varberg men när jag kommit upp igen så får vi banne mig ta och ses!! jag måste ju få klämma lite på Gabriel och krama lite på dig! Miljoner pussar och kramar, Beata

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela