Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dopfunderingar

Publicerad 2009-10-29 21:15:17 i Allmänt

De senaste dagarna har jag börjat tänka lite hur och på vilket sätt vi ska lägga upp dopet.
Vart vi ska vara? Vad man ska bjuda på? Vilka sånger mina kära vänner ska sjunga. Sara och Lisa har jag sedan länge frågat om de vill sjunga, de sjunger fantastiskt båda två. De skulle göra Gabriels dop minnesvärt.
nu när Tomas blir ledig ska vi gå och kolla lite olika kyrkor här på Söder. Om jag tycker att det känns mkt med ett dop så är ju det ändå bara en bråkdel om man jämför med ett bröllop. Men ett projekt i taget. Andas.:)

Idag har Julia varit här och hälsat på oss. Vi åt lunch tillsammans. Efter lunchen gick jag och Gabriel den dagliga promenaden.

nu måste ja mata liten söt pojk..


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela