Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fru Bäcklin

Publicerad 2009-10-25 11:27:34 i Allmänt

Ja herregud vet inte riktigt vad jag ska säga. Det som jag aldrig trodde skulle hända händer. I fredags kväll när vi gått och lagt oss FRIAR Tomas till mig. Han hade gömt en lite röd ask med ringen i under kudden. Ringen är fantastiskt fin, men vi får se om jag byter när vi går och tittar tillsammans.
Han hade tänkt på det länge under tiden som Gabriel låg i magen. När bröllopet blir av vet vi inte än, först ska vi ta oss igenom ett dop och därefter får vi väl börja planera bröllop. Antagligen under 2011.

Idag fyller jag 28 hela år. Fick en bricka med paket på sängen. En fin kofta, örhängen och en lång silver länk. Precis det jag önskat mig. Av Tomas fick jag ett armband, Pandora armband med berlocker som symboliserar oss. En ängel för Gabriel. En katt för våra katter Shreak och Donkey. Tro, hopp och kärlek för oss. En barnvagn för moderskap. Samt en resväska för vår gemensamma reslust.

Nu håller vi på och packa oss i ordning för bilfärd tillbaka till Stockholm. Vi ska knyckla ihop oss med barnvagn och hela kittet i en Toyata IQ, den är inte stor kan jag lova.

Har ju lovat bilder hela veckan, det kommer. Datorn här krånglar lite men när vi kommer hem, ska jag lägga upp bilder från veckan.

Kram kram

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2009-10-26 10:49:26

Åh, grattis!! Vad roligt! :D

Tur för brorsan min att han tog sig i kragen... ;)

Ser fam emot ett trevligt bröllop (men först ett lika trevligt dop om ni bestämmer er för det).



Stora kramar från mig och Johan till er alla tre (och lite klapp och bus till katterna)!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela