Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helg

Publicerad 2009-10-31 17:35:02 i Allmänt

Även fast jag är ledig mest hela tiden nu så är det ändå något extra med helgdagarna. I går hade jag bestämt att gå och hälsa på mina gamla arbetskollegor, så jag och Gabbe tog en promenad över till Kungsholmen.
Det var roligt att träffa alla, och Gabriel visade sig från sin bästa sida. Vi drack kaffe och åt äppelkaka med vaniljsås. Gott!! När vi var på väg hem ringde Tomas och sa att han varit och hämtat våra ringar:)
Så igår kväll mös vi  tillsammans i soffan med tacos, idol och våra nya fina ringar. Kändes väldigt konstigt att trä på ringarna, på ett positivt sätt såklart. Stort.

Idag har vi varit in till stan en sväng. Jag handlade ett par fina vantar för presentkort jag fick i födelsedagspresent. ( Tack Cathrin) Sen småshoppade vi lite annat och tog en lunchfika på Waynes.


 Stolt mamma och stolt pappa med världens finaste lilla knört!!!
Nu ska vi finstäda lite i lägenheten.

Hoppas ni alla får en fin Allhelgonahelg.


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-11-03 15:10:59

vad dom e lika!! så fint!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela