Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Höstpromenad

Publicerad 2009-10-05 17:28:08 i Allmänt

Hej hörrni, sorry för dålig uppdatering.Har ju varit fullt hus här och knappt någon plats att sätta ner datorn. Min bror fick sova på madrass i köket, så är livet i en 2a. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum.
Igår tog vi en liten promenad till Ringens köpcentrum. Bror och mor ville titta runt lite. De gick runt med korgar och bjöd på kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag. Trevligt!
På hemvägen åt vid söndagmiddag på ett ställe här i närheten.
Mormor tyckte nog att det var lite sorgligt att åka ifrån sitt barnbarn, men om ca 2 veckor ska jag upp till Bollnäs. Tur! Annars hade Gabriel nog kidnappats:)
Efter att ha återhämtat oss från tjocka släkten, sjönk vi ner i soffan till en film " Last house on the left". Var en bra film, väldigt annorlunda men den kan rekomenderas. Svårt att säga något mer om den faktiskt men det är en triller/drama.

Idag sov vi jättelänge, gick upp 11.30!! Jag hade ju varit vaken några ggr såklart för att ge Gabbe mat, men det var väldigt skönt att få sova ut. Det var behövligt. Efter havregrynsgröt och kaffe gav vi oss ut på en skön höstpromenad. Mkt mysigt väder! Sen har vi haft morfar här på en snabbvisit, han skulle på möte i Liljeholmen och kunde mellanlanda hos oss på en fika.

Sötaste kossan jag känner!



Laddar i vagen inför promenad.

Höstpromenad vid Vita bergsparken.

 

 

Kommentarer

Postat av: Lina Sparr

Publicerad 2009-10-05 20:01:31

Vilken lite sötnos ni har fått :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela