Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Livet på landet

Publicerad 2009-10-17 15:30:40 i Allmänt

Ja då var man här igen i kära Eriknäsbo, den lilla byn där jag spenderat många år av mitt liv. Tågresan upp gick mycket bra. Gabriel skötte sig exemplariskt. Först sov han 2h, sen satt han bara och kollade runt och var nöjd resten av resan. ( Smög in på toaletten för att mata lite) Kan ju lätt bli lite jobbigt annars med barn som skriker och skriker man är ju inte jättepoppis. Hos barnmorskan kom morskorna ut ur fikarummet när han gallskrek de sa -" Oj vad du kan"...inte alla som tänker på det sättet direkt=)
Men tåg är ju dock bättre en än buss.
Gabriel har nu fått träffa sina släktingar och gjort sig lite hemmastadd hos mormor och morfar.
Har gått långa sköna barnvagnspromenader och njutit av att maten serveras utan att man själv behöver göra särskilt mycket.
Ska försöka lägga upp lite bilder sen någon dag. Även om jag är mammaledig nu känns det mer som riktig semester när man är här.
När Gabbe sover, läser jag, filosoferar eller pratar med någon släkting.
Igår hade vi vår födelseannaons ute i lokaltidningarna. Om ni vill gå in och kolla finns det på nätet också www.helahalsingland.se

Trevlig helg!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-18 19:15:06

Åå fin annons=) GRATTIS!!!

VAD mysigt att vara hemma i Bollnäs, jag förstår precis hur du menar det där med semester fast man är ledig.

Njut och hälsa alla underbara från mig=)

O mysigt, snart kommer väl Tomas!

Jag saknar Er...

KRAMAR!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-18 19:16:22

Postat av mig då, som vanligt...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela