Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2009-10-19 17:46:14 i Allmänt

Känner mig verkligen ompysslad, mamma coh pappa tycker det är så mysigt att Gabriel är här. Det märks.
Vi gör inte så mycket om dagarna, äter, promenerar och myser=)
Jag har suttit här ute på landet i min fina Eriknäsbouniform, uniformen består av fulfula mysbyxor och fulful tröja, urtvättad och hålig. Har inte varit in till stan en ända gång än. Är ganska befriande att sunka ner sig några dagar bara för sig själv.Hit ut kommer det ingen, när man går på vägen blir man förvånad om det kommer och åker förbi en bil. Även om jag kan gå ut på promenad i myskläder i Sthlm oxå så lovar jag er att det är viss skillnad. När man sen göra sig i ordning i vanliga kläder  känner man sig plötsligt jättefin;)


Inatt vaknade jag 04:30 av att Gabriel bajsade! Ja jag vaknade av en riktig fis. Haha, tur att man tycker det är gullligt. Nu ska jag mata matvraket.

Kramar

Kommentarer

Postat av: Pappa Tomas

Publicerad 2009-10-19 20:17:22

Jag längtar efter er. En natt kvar efter den här sen kommer jag upp som ett skott.

Puss puss, hälsa familjen...

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-20 13:49:58

Låter alldeles underbart. Som gjort för Kålrotsoppa=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela