Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ringar

Publicerad 2009-10-26 20:22:36 i Allmänt

Idag har vi varit till Guldfynd och beställt  förlovningsringar. Det blev enkla släta ringar i guld och vitt guld med gravyr inuti. Jag tycker att det var svårt att välja, först ville jag ha med någon diamant, men det ska ju till en vigselring sen också. Det får bli lite glimglam på den ist:)

Var som vanligt lite vemodigt att åka ifrån Bollnäs igår det är det alltid när man varit där några dagar.



Här ligger lilleman i sängen i mitt gamla flickrum i Eriknäsbo.


Gabriel fick ett jättefint laban babygym av mina kusiner. Tur att han tar tag i träningen nu medans mamma har haft ett uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela