Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snäll bebis..

Publicerad 2009-10-28 18:52:52 i Allmänt

Idag har jag tillbringat 3 timmar på ögonkliniken på Södersjukhuset. Jag hade tid hos optikern i morse för att jag varit irriterad i ögonen ett tag. Jag fick remiss direkt  till ögonläkaren så det var bara att knalla dit. Stod väntetid ca 1h, men det vet man ju hur det är med sånt. fick vänta 3h. Jag hade en liten fiber i ögat och ett virus, så nu ska jag vila från linser i ytterligare 2-3veckor och sen har jag återbesökstid.

Direkt efter sjukhusbesöket hade jag bestämt tid för fika med en kompis. Vi gick till Waynes som ligger i Miobutiken på Sveavägen. Riktigt mamma, bebishak. Mkt barnvagnar, ett ställe där det inte känns som om alla kollar på en om man ammar offentligt:)

Tur att jag har en såå snäll son. Han var jättelugn medans vi va på sjukhuset. hade lika gärna kunnat vara 3 jävulstimmar. Men han sov så gott och fick en matslurk sen var han nöjd.

Ikväll blir det bonde söker fru.

Kram på er..

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-28 19:01:58

Oj va jobbigt me ögat...=( Hoppas det blir bra snart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela