Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tåget går..

Publicerad 2009-10-14 17:52:16 i Allmänt

Imorgon tar jag och Gabriel vårt pick och pack och sätter oss på tåget hem till Bollnäs. Första tågresan för Gabbe och mig. Ska bli mysigt att komma hem till landet och hälsa på släkt och vänner.

Idag på förmiddagen fick vi spontan besök av Sara Star med familj. Det var mysigt!
Sen tog jag dagen promenad innan nästa gäst väntade:)
En annan av mina bästa vänner ska ju ha barn nu i november och hon var här och gosade lite med Gabbe och pratade lite. Jag är inte med i någon mammagrupp så det ska bli kul att ha någon barnvagnsdate som bor nära.
Har varit in på nätet och kollat lite på aktiviteter som jag och Gabriel kan göra tillsammans sen. Babysim? Babyrytmik?, mammabarn yoga? babysång? ja gud vet vad. Vad ska jag välja? Finns det någon där ute som sitter inne på tips så är det välkommet.

Blir nog inget skrivande för mig imorgon, men lovar att återkomma på fredag=)



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-15 20:14:26

Hoppas allt gick bra idag!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela