Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

BF+4

Publicerad 2009-09-01 10:10:05 i Allmänt

Nej det verkar inte som om det kommer en ny skrutt till familjen idag heller.
igår efter att vi tvättat och fixat följde jag med Tomas in till jobbet och tränade lite. Jag och Tomas sa att det är lika bra att planera för en vanlig vecka och och inte tänka att det kan komma en bebis, för då kommer den aldrig.
Idag får jag se vad dagen har att erbjuda, blir nog en promenad, lite läsning och sen får vi se. Ikväll ska jag på styrelsemöte med föreningen.

Nu ska jag göra toast och dricka en kopp förmiddagsfika!!

Kram till er!

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-09-01 10:54:37

hej sweetie!

om du vill kan du väl komma förbi åsas jobb på fredag kl 1330, jag ska klippa mig då. Om du vill prata och bara säga hej för att fördriva tiden lite ;)

kram

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-01 15:08:44

Vad fikasugen jag blev när jag läste det....mmm måste nog fika lite=)

Postat av: lisa

Publicerad 2009-09-01 20:12:40

Han kommer på fredag. Han väntar in fredagsmyset bara :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela