Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredagsmys

Publicerad 2009-09-18 17:32:25 i Allmänt

Idag har vi varit på en promenad in till stan. Pappan hade lite ärenden så då fick vi en skön promenad på köpet.
vi köpte en fin liten pikébody till Gabriel på Polarn & Pyret, vi ska på bröllop i morgon så vi tänkte att han måste vara lite fin=)

Även fast man inte gör något speciellt på dagarna utan tar det som det kommer och känner in dagsformen känns det som om dagarna går väldigt fort. Jag har ju för tillfället kopplat bort alla måsten och borde och satsar på att lära känna Gabriel och ta igen mig fysiskt och psykiskt efter omställningen. Jag hoppas att man har igen det sen när man ska börja ta tag i saker som hänger över en lite.

Nu ska jag laga lite kycklingwook.

Trevlig helg på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela