Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

fika fika

Publicerad 2009-09-13 19:16:02 i Allmänt

Har fått användning av mina infrysta bullar nu 2 dagar i rad. så mysigt att få besök.
Igår tog vi en långpromenad genom gamla stan in till Gallerian. det var skönt väder och skrutten sov skönt i vagnen hela tiden.Jag fick en fin fin förlossningspresent=) Under förlossningen sa Tomas att jag var så duktig att jag skulle få en present. Snällt!! 
Skrutten är inte jättebra på att sova på nätterna, däremot sover han som en stock på dagarna. så vi har lärt oss att inte boka in nåfot på förmiddagarna, de är tillför att vi ska ta igen oss och sova lite efter att han somnat av.

Ja jag kan inte nog älta hur konstigt det känns att jag är mamma, ooh verkligen har fött en bebis. Ibland när han ligger i soffan så undrar jag var han kommer ifrån, är det han som varit i min mage ?, känns som om det aldrig varit någon där.
Namnet är på väg, vi arbetar på det..tror att vi bestämt oss men måste känna in det några dagar till.

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela