Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredagsmys

Publicerad 2009-09-25 21:34:17 i Allmänt

Tjohoo, jag har fått sova riktigt bra 2 nätter i rad nu. Känner att det finns hopp:) Efter frukost och lite dagliga bestyr blev det en promenad in till stan. Vi köpte en ny ringklocka, och jag köpte ytterligare ett amningslinne. Känns som om det blir ett basplagg framöver så det är nog bra att ha några på lager.
När vi kom hem kom min kompis Lisa på besök för att titta på lille Garbriel innan han hunnit växa för mkt.
Nu ikväll har vi tittat på idol och käkat tacos. Måste ju säga grattis till min gamla klasskompis på Kulturama Karolina Brånsgård som fick en kvalplats i Idol, grattis divan;)

Imorgon är det fullspäckat schema. 40årsfirande och besök hos Tomas mormor.

Hörs senare....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela