Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hembesök

Publicerad 2009-09-09 18:08:37 i Allmänt

Idag har vi haft vår första kontakt med BVC via ett hembesök. Känns väldigt tryggt och bra tycker jag, något bra får man ju för skattepengarna iaf.
Hon pratade mkt om vad de är till för, svarde på våra frågor, vägde skrutten, och vi fick en tid nästa vecka på vårt första besök.

Efter vi kom hem från BB har jag haft så himla dålig hålning, känns som om jag inte orkar hålla upp överkroppen, sen kom jag på att det kanske inte är så konstigt. magmuskeln är ju inte tillbaka på plats än och det är ju bålen som hjälper till med hållningen.
sakta men säkert försöker jag lära mig att sova när han sover, ta lite powernaps under dagen. ibörjan var jag alldeles för uppe i varv för att kunna göra det, men för att detta sa fungera är ju det ett måste känns det som.
 
För en vecka sedan satt jag här hemma och tacklade värkar, tänk om jag hade vetat då att allt skulle gå så himla fort..känns konstigt..

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-09 22:59:52

Grattis Lille Skrutt på EN VECKAs dagen!!! Fatta vilket långt liv han ska få o så en han bara EN VECKA nu. Det är helt overkligt=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela