Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka

Publicerad 2009-09-28 22:32:53 i Allmänt

Idag är det måndag igen och jag är glad att veckan inleddes med en natt med god sömn, min lille knörtis sover ju hyfsat bra på nätterna nu och det känns jätteskönt.
Efter lunch tog vi dagens promenad. På eftemiddagen när Tomas gått upp ( han jobbar natt i natt ) gjorde jag iordning sallad och fixade lite här hemma. Sen har jag haft besök av finaste Malin. Vi har haft en riktigt mysig kväll och bara pratat och myst, jag har inte haft någon ´"tjejkväll" på länge så det var behövligt:)
Nu har äntligen min lilla skrikapa somnat av här i soffan bredvid mig...

Snart sängen..God natt god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela