Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka

Publicerad 2009-09-14 22:37:10 i Allmänt

Nu är vår son någon:) Fick hem papper idag från skatteverket med hela hans personnummer. Nu ska vi bara fundera klart och sen kan vi skicka in så han får ett namn också!! lillegullplutt!!!
Idag kom vi ut på en skön promenad, även om jag är ganska svag i kroppen är det så skönt för skallen att få komma ut och få luft. Det är värt så mycket.

Sakta men säkert börjar några av mina hjärnceller falla på plats och jag känner mig lite piggare och kan ta tag i saker och ting. lite dimma är det dock kvar i skallen.

Gullunge..

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-09-14 22:50:21

Grattis!! Väntar spänt på att höra vad det blir för namn!

Postat av: Johanna B

Publicerad 2009-09-14 23:44:36

...tror inte att jag nånsin sett något vackrare!

kramar

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-15 10:05:39

Alltså, det är magiskt=)

Oooo vilken enormt söt bild av en enormt söt bebis!!

Postat av: Monica

Publicerad 2009-09-15 20:20:04

Åh, vilken jättefin bild!! :D

Även jag väntar med spänning på ett namn på lillkillen... :)



Kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela