Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Regn..

Publicerad 2009-09-22 19:54:13 i Allmänt

Ja efter många dagar med fantastiskt höstväder var det ju inte så konstigt att det kommer lite regn.
mitt på dagen fick vi besök av en bekant till familjen Bäcklin som ville hälsa på lille Gabriel.
Han fick återigen jättefina kläder som en liten present.
Sen tog jag och Gabriel dagens promenad. Han gillar att ligga ivagnen, det guppar nog skönt och sövande därinne, ungefär som i magen:)
Annars har jag inte gjort så mkt. Funderat lite på framtiden, vet att det låter djupt men jag vill att denhär mammaledigheten ska vara bra och att jag ska få ut mycket av den. Sen är det ju min önskan och förhoppning att få ett jobb inom hälsområdet, så jag ska söka lite jobb nu senare och hoppas att det kan ge något.
Nu skriker plutten här bredvid.....

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela