Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vattnet går....

Publicerad 2009-09-02 05:22:43 i Allmänt

Jag vaknade av att en propp lossnade...Shit, kissar jag på mig, näää det är inte såhär mkt. Det måste vara vattnet som går. stor pöl i sängen och hela byxorna. Nu måste man ju ringa förlossningen. Men kanske först Tomas. Vaknade av detta för drygt en timme sedan.
03:52 ringde jag Tomas och bad honom komma hem. Väl hemma har vi nu ringt till SÖS. hon frågade lite frågor och sa att vi skulle återkomma för en tid kl 08:00. Så nu sitter vi här och försöker slappna av...LÄTT!!!
har inga direkta värkar än, men det börjar mola lite mensmol så förhoppningsvis tilltar det. Som hon sa i telefonen så vet man ju iaf att det ska ske något inom 2 dygn nu........

Tänkte det är lika bra att passa på att skriva lite nu innan man får ont. Jag hoppas att ni håller tummarna för oss så återkommer jag såfort det finns möjlighet.


KRAM!!!!!!

Kommentarer

Postat av: cathrin

Publicerad 2009-09-02 07:28:22

åh,vad spännande! lycka till gumman!

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-02 09:16:52

JA vad skoj. Klart vi håller tummarna, ska tänka på dig hela dagen och hela morgondagen. Lycka till vännen.

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-09-02 11:50:09

Lycka till!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-02 13:29:23

Tack för samtalet=) Så himla mysigt o spännande att "få vara med"=) Tänk nu är klockan snart 14. Ni skulle ju in då. Undrar om vi hörs innan det har kommit ut en liten plutt=)

PUSS!

Postat av: Monica

Publicerad 2009-09-02 20:04:23

Vad spännande!! :D

Lycka till!



Kram på er!!

Postat av: Christelle

Publicerad 2009-09-02 20:38:17

Ojojoj! Så spännande! Massa varma kramar och ännu fler lycka till. Jobba hårt du kommer att klara det :D

Postat av: beata

Publicerad 2009-09-02 23:41:35

spännande, jag väntar på ett mms!! tänker på er!!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-03 16:19:21

GRATTIS!!!! Tänkte vara först att få gratulera här i bloggen=) Åååå vad du är duktig. O kramar i massor för att Ni nu vunnit Er högsta vinst o värdefullaste skatt=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela