Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

7 månader

Publicerad 2010-04-03 19:29:25 i Allmänt

Idag fyller lilla älsklingen 7 månader. Hipp hipp hurra! För att fira tog vi en tur på stan med mormor.
Snälla snälla mormor köpte fina kläder til Gabriel i påskägg. Även jag fick välja ett fint påskägg:)

Först lassa vi in oss i bilen



När vi var på Ica fick Gabriel åka kundvagn för första gången. Det tyckte han var jättekul.

Han var helt i extas över att sitta i kundvagnen. Sken som en liten sol.

Den här fina prinsskylten fick vi tillsammans av mormor

Den ska vi hänga ovanför sängen hemma.
Idag har vi ätit påskbuffé här hos oss.

Nu ska jag skjutsa ner min bror som ska ut på partaj. Själv har jag slutat med sådant. Mitt namn är nu mer soffgnagare:)

Hörs senare...

Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2010-04-03 21:05:20

Grattis på 7-månaders dagen min lilla älskling.

Vad man saknar mini-me efter ett par dagar!

Fortsatt trevlig påsk på er allihop, själv frossar vi i godis på jobbet.

Älskar er bägge två, ni är bäst :-)

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela