Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Återresa

Publicerad 2010-04-08 10:33:49 i Allmänt

Nu ska vi snrt packa in oss i bilen och åka hem till Stockholm igen. Mamma och pappa ska med och vara hos oss över helgen. De ska nämligen utnyttja en present de fått. Helkroppsmassage på Sturebadet!!Inte illa, är lite avis måste jag säga.

När vi kommer fram ska jag börja med att sitta i styrelsemöte några timmar.
Men nu ska jag packa vidare så jag inte glömmer något. Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela