Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bra dag

Publicerad 2010-04-25 19:42:05 i Allmänt

Nu är vi hemma igen efter en heldag tillsammans med Gabbes kompis lova. Var en tur i lekparken ( Gabriel sov hela tiden) och jag fick komphjälp för att öva på låtar jag ska sjunga på ett bröllop nu i maj.
Har varit en supermysig dag både för mig och Gabriel. TACK!!


Söta Lova i lekparken.



Lova skjutsar knört. Jag hade fullt sjå att få en bild, det gick i väldig fart.



På vägen hem fick Gabriel sitta på eget säte för första gången:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela