Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

¨Frökusar

Publicerad 2010-04-16 09:34:01 i Allmänt



Nu har Gabriel somnat, så jag passar på att njuta av en liten förmiddagsfika. Frökusar och go kaffe!
Idag ska jag iväg och träna för första gången på 10dagar. Känner mig äntligen frisk och det ska bli underbart att få träna. Ska på ett Shapepass nu mitt på dagen. Shape är funktionell styrketräning.

Jag sitter här och försöker njuta av nuet och min fantastiska mammaledighet. Det är en otrolig förmån att få vara hemma med sitt barn. Tyvärr har jag lite jobbångest och frågan om att söka nytt jobb och isf vad hänger över mig. Jag vet att det alltid löser sig, men hjärnan kan ändå inte sluta tänka på det..
Mycket olika tankar som cirkulerar. Jag har olika planer olika dagar:)

I det stora hela är jag ändå underbart glad att ha ett bra jobb tt gå tillbaka till. Det ska man inte ta förgivet i dessa tider.

Hoppas ni njuter av nuet och denna tyvärr lite regninga fredag!

Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2010-04-21 23:39:13

Skrev du det här efter att vi pratat :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela