Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gnällspik

Publicerad 2010-04-15 20:29:35 i Allmänt

Idag har Gabriel varit en riktig gnällspik. Han är oftast världens gulligaste och brukar inte klaga, men nu är det mycket som händer. Förkylning, tänder på G, hård i magen ja det är inte lätt:)

Jag, Gabriel, Malin och Hugo åkte till öppna förskolan för att vara med på sångstund, men då började Gabriel gråta mitt under sånstunden.  Gick väl att leka ett litet tag sen men i det stora så var det inte mycket som var bra. Jag har inte gjort många rätt som mamma idag inte, om man ska tro Gabbes reaktioner iaf.

Barnen somnade iaf snällt när vi gick därifrån så vi ficken lång skön promenad hem längst Vinterviken!

Nu känner jag mig nästan 100% frisk så imorgon ska jag träna igen!! Längtar!!
Nu ska jag snart se på Lyxfällan.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela