Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God morgon..

Publicerad 2010-04-02 11:00:16 i Allmänt

Jo det kändes som en god morgon i morse. Gabriel vaknade såklart efter 40 minuter igår och var hysteriskt ledsen. Ingen ide att försöka lägga, han skiriker bara så mycket att han får ont i magen av all luft han drar i sig.

När väl jag skulle gå och lägga mig vid ca 23 så la jag honom bredvid mig i sängen, men det gick inte. Sitta upp var bra, så då fick han sitta där och pula lite. Tillslut tippade huvudet sakta sakta ner mot kudden och han somnade. Sen sov han till 03:40 så då har han iaf fått lite djupsömn. Efter lite amning somnade han om igen sen och sov till 08:00.

Morfar fick vara lite barnvakt när jag gav mig ut på en liten joggingtur nu på morgonen. Jag skulle lätt vinna pris i tävlingen "DE ALLRA FULASTE LÖPARKLÄDERNA" om den finns. Hade såklart tänkt ta med grejer, men det flöt liksom bort.
Jag såg ut som en regnbåge, och kläder med NOLL funktionalitet. Ingen andningsförmåga härinte:)
Men det går ju bra ibland det också! Jag låter iallafall inte att jag glömt kläderna bli en ursäkt för att inte ge mig ut!


Hoppas ni har en skön dag där ute!










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela