Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gullungar

Publicerad 2010-04-22 16:54:12 i Allmänt

Idag har jag varit på mammamys hos Malin & Hugo. Jag, Malin och Josse träffades med våra små och käka lunch och pratade om allt som hör småbarnslivet till.

Här är Gabbe och Josses son Harry

( Tycker de ser lite skeptiska ut mot fotografen)

Malin är precis som jag en crazywoman så hon gjorde massa miner och fulade sig så Gabreil inte kunde hålla skrattet tillbaka:)


Malin bjöd på god lasange och till fika sockerkak och kaffe.
Här är de fina.


Nu är det matdags för lilleman...Bäst att skynda..


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela