Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jäkla hals..

Publicerad 2010-04-09 10:12:37 i Allmänt

Jaha jag som tänkte ut och spring nu på morgonen. Men med en värkande hals och igensittande näsa så blir det ingenting...Typiskt! Vila vila vila blir det. Jag brukar inte vara sjuk ofta, men jag tror att sömnbristen sätter ner mitt immunförsvar:( Nu har vi boostat med gröt och smoothie med banan, jordgubb, havtorn, gojibär!


Trevlig fredag !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela