Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jogg

Publicerad 2010-04-19 18:04:07 i Allmänt

Igår var vi inne på jogg.se och mätte upp lite olika sträckor så jag vet hur långt det är de olika sträckorna jag springer. Årstaviken-Ringvägen var 6 km. Turen runt söder-norrmälarstrand var drygt 7 km. Kollade upp så om jag tar en liten omväg hem sen så är det exakt 1 mil. Bra att veta!

7 km rundan tog idag 40min, nu gäller det att öka tempot!

På eftermiddagen har jag träffat Lisa.Vi tog en promenad en kaffe och lekte med Gabriel.

Tomas är resesällskap tur-retur Norrköping. Hans kollega ska koll in en husvagn och ville ha lite sällskap i bilen.

Nu måste jag ta hand om lilleman! Hörs senare..


Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2010-04-19 21:44:29

Åh, fiffig sida! Nu har jag också registrerat mig och fyllt i lite tänkbara rundor som jag skulle kunna ge mig ut på här i nya området. Fast de är mellan 2,5 och 4,5 km långa ungefär... Inget mot dina 10 km! :) Man får börja måttligt!



Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela