Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lunch på stan

Publicerad 2010-04-21 14:52:48 i Allmänt

Planen var att jag skulle träffa en kompis här på Söder idag och vi skulle gå en promenad och sen en fika. Men när det är 2c och snöblandat regn var det inte så lockande med en promenad.

Så vi åkte in till stan i stället och gick i Gallerian och kollade. Jag kikade lite efter ny bikini och provade faktiskt 2 överdelar. Inte jättesmickrande på en vinterblek kropp men det får man bortse i från. Hittade en fin marinrandig på Stadium. Köpte den inte nu men då har man ju allafall startat den inte allt för lätta jakten:)

Nu har vi någon timme hemma innan jag och Gabriel ska åka på kören. Ska vara där till17.

Hoppas ni har en trevlig dag därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela