Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Marknadsundersökning

Publicerad 2010-04-13 19:01:35 i Allmänt

På förmiddagen idag var jag på en marknadsundersökning om babyprodukter. De ringde för några veckor sedan och frågade om jag hade barn mellan 4-10 månader. Det har jag ju=)

Är man anmäld hos dem så finns man i deras "bank" och de ringer och kollar om man kan och vill vara med och diskutera olika produkter. Ivanliga fall så får man 500kr kontant, men denna gång fick man babyprodukter till ett värde av det samma..



Massor med fina/bra nappflaskor, pipmuggar, bestick mm. Mycket bra.

När jag kom hem åt jag och Gabriel lite lunch. Förkylningen sitter fortf i ganska kraftigt på oss båda men jag ville så gärna ut i finvädret. Det varit RIKTIGT riktigt fint. Hade vårjackan och det var alldeles lagom.
På väg hem gick jag förbi uteserveringarna på Medis. Massor med folk. Det är ett riktigt vår/sommartecken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela