Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mys i hus

Publicerad 2010-04-04 22:09:03 i Allmänt

Gabriel somnade fint kl 19 så jag passade på att åka ner till min kusin och hennes sambo för att prata lite och titta på deras hus. Det var väldigt mysigt och trevligt. De har stor altan så där ser vi framemot att få grilla mycket i sommar. Mormor och morfar var hemma och barnvaktade. Vid strax efter nio ringde de då hörde jag gallskrik i bakgrunden:( Stackars att bli så ledsen när man vaknar.Jag rullade hemåt med en väldig fart. Efter lite amning var allt bra igen.

Imorse fick jag en joggingtur i min fina landet mundering igen. Måste säga att det var underbart skönt, perfekt väder och som tur var inte alls mycket trafik efter vägen. Lite av alla hjärnspöken har släppt..
Jag kan springa jag är inte rädd!!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela