Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mysfrukost

Publicerad 2010-04-24 14:13:29 i Allmänt

Vilken härlig start på lördagen! Jag och Gabriel åkte ut till Julia för frukostmys tillsammans med Beata ( och Julia såklart) De bjöds på jättegott bröd, röra, ägg, smoothie och kaffe. Tack Julia!

Jag stannade en stund på Söder innan jag gick hem. Fyndade ett par chinos och en tröja på REA för 99kr styck! De gillar min plånbok. Har provat ett par chinos förrut som kostade 599, men kännt att det inte är värt det.
Så himla bar att hitta något man verkligen letat efter på rea oftast blir det ju impulsköp.
Så nu känner jag mig nöjd och glad:)

Nu känner jag en odör sprida sig från min sons bakre del..Tredje gången idag..Så plikten kallar!

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela