Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nostalgi

Publicerad 2010-04-06 12:31:09 i Allmänt

Ja jag vet att jag är världsmästare i nostalgi. Men jag kan inte låta bli:) För ett år sedan idag var vi på ultraljud! Jag kommer så väl ihåg det, var sjukt nervös innan, hade tänkt igenom alla möjliga fel som de kunde hitta och förberett mig på det värsta. Det var en jättefin dag. Kommer ihåg att vi åkte moppe till mvc.
Men det var inget fel. Inte ett ända. För där var han ju världens finaste lilla knört!!

Nu sover han som en stock! Nattens sömn har väl inte varit den bästa. Han har varit orolig och vaknat typ en gång i timmen:(

Jag var ute på en joggingtur och mamma lyckades söva honom i vagnen. Känns skönt att lämna honom ensam med sin mormor och morfar så de båda två får ÖVA lite, är jobbigt om han är för mammig tycker jag. Även om det är en naturlig del i deras utvecklig så kan man ju försöka att inte spä på mammigheten.

 Tråkigt att det nu kommit snö på vägen igen, var så skönt med barmark. Tror och hoppas att det snart ska smälta bort. Solen skiner iallafall nu.

Puss och Kram

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela