Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Solskenspromenad

Publicerad 2010-04-11 20:29:02 i Allmänt

Efter att ha sagt hejdå till mamma och pappa åkte jag iväg på korremöte med körtjejerna. När jag var där ringde mamma efter och sa att de hittatTomas mobil i hennes handväska. De funderade först på om de skulle skicka den ( hade åkt mer än halva vägen) men sen kom de på att de skulle skicka den med Härjedalingen som går från Bollnäs 18:00. Tur att Bollnäs är så litet, vi hade 2 kompisar som åker med bussen, så snart ska vi åka till centralen och hämta mobiltelefon.

Förkylningen sitter fortfarande i och Gabriel har såklart blivit smittad. Men när solen tittade fram kände jag att jag bara måste komma ut. Blev en skön promenad längst Årstaviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela