Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tack för mig.....

Publicerad 2010-04-23 10:04:05 i Allmänt



Det var ett ganska trevligt årsmöte igår. Jag lyfte ner vagnen och Gabriel sov nästan hela tiden, var vaken och satt med en liten stund. Trevligt att träffa grannar och äta lite ost, kex och vindruvor.
Jag fick den här fina blombuketten som tack för de två år jag suttit med istyrelsen.
Det känns skönt att inte ha det och tänka på längre. Kvällarna kommer fyllas av så mycket annat framöver.

Snart ska jag och Gabriel träffa Åsa för en fika! Mys! Hoppas på att kunna sitta ute. Solen skiner!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela