Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Wow

Publicerad 2010-04-10 12:40:52 i Allmänt

Wow...10h sömn med bara 2 lättare avbrott för amning. Jag känner mig nästan som en ny människa. Suset i huvudet och bakom ögonen har försvunnit.

Ute är det fortfarande grått grått grått. Mamma står vid spisen och lagar prinskorv med stuvade makaroner och morötter. Mums!!

Sen ska vi åka ut till Sara för lite myspys fika.Underbart!! Nu blev jag glad igen!


Trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela