Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

En bra instruktör..

Publicerad 2010-08-13 19:00:52 i Allmänt

Vad är det som gör att man är/blir en bra instruktör? Idag när jag var på ett Shapepass tänkte jag mycket på det. Rebecka Åkerdahl är shapeinstruktör och så himla grym. Kan lova att jag kommer ha träningsvärk i morgon.

Mitt nya jobb handlar mycket om att peppa, stötta och pusha människor till och under träning. Det kan låta simpelt ibland men det är en konst. Det känns som det kommer vara lärorikt för mig.

Ett bra tag var jag osäker på om jag skulle ta det här jobbet då det inte är heltid och bara ett vikariat. Men man ångrar ju ofta det man INTE gjorde så hade jag inte provat vart det kan ta och ge mig hade jag ångrat mig och varit bekväm.

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt att kunna samla ihop sig och smälta den första veckan. Nytt jobb, nya kollegor, långa dagar från Gabriel ja mycket är nytt...
I morgon är jag oxå ledig så det är så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela