Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gnäll..

Publicerad 2010-08-06 16:07:19 i Allmänt

Ja vissa dagar är ens barn helt på tvären och kinkig för allt. Idag har det inte varit många rätt. Mycket gnäll, största felet är sömnbrist. Tack och lov för att jag har lite hjälp i mormor och morfar annars skulle det inte bli mycket gjort, framför allt tar gnäll dagar på mitt tålamod. Kan bli irri på mig själv ibland att jag inte har bättre tålamod. Ibland vill man bara skrika GGGGAAAAAAAAAAHHHH!!!!!

Just nu är Gabbe ute på en barnvagnspromenad med morfar:)

Nu ska jag städa ihop lite innan Tomas kommer upp.
Det blev 2 st syltburkar igårkväll. Bildbevis kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela