Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Längta hem..

Publicerad 2010-08-16 19:11:33 i Allmänt

Idag har det varit första dagen på "Itrimskolan". En dag med mycket information ( vnjbf mmmmmmmmmmmmmmtg           tyhntgjntgy ,mnj ) Föregående är ett medd från Gabriel.

Det är speciellt att vara borta från sitt älskade barn hela dagarna, när man är van att ha honom bredvid sig nästan hela tiden.  Jag längtar hem på dagarna. En speciell längtan som finns där inom än hela tiden.
Men längtan är positiv, jag får vara Katarina ingen, inte bara mamma, ägna mig åt mina intressen och min utveckling igen i större utsträckning. Jag tycker att jag har större och bättre tålamod ibland när jag får samla kraft.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-08-17 20:37:32

Jag är helt med på vad du menar, helt plötsligt blir man inte bara mamma. Man får en stund att vara bara sig själv. Hur mycket man än älskar sina barn så är det jätteviktigt att få vara bara sig själv ibland också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela