Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lasse liten

Publicerad 2010-08-21 09:25:38 i Allmänt

Mormor och morfar är här över helgen. De ska förutom att umgås med oss vara lite barnvaktshjälp när vi ska iväg på 70 talsfest.
Mormor hade med sig en fin litn dräkt som hon kallar för "lasseliten".  Den är hemgjord och jag hade den när jag var liten.



Gullig!

Nu ska jag ut på en joggingrunda. Tänkte ta den lite längre rundan på 9 km. Ska se över och lägga upp min träning på en bra sätt sen fram till tjejmilen. Vill känna mig stark och ha massor av energi den dagen. är lite rädd att jag ska li besviken. Men trots allt är mitt störst mål att ta mig igen det och bara vara med på en sprnglopp. Det har aldrig hänt tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela